Santa likes the cheese

Tuesday, April 3 at 11:30 AM
Stupid Broken PC and EK
HAPPY!!Angry Like Sh^t!t*: 4.3: 11.50
BEWARE! Contagious: Senti Songs...
Haha....
Well... My coputer is fcukin broken! It's so annoying. Hayz. I blogged on some bond paper but then I left it at home... I'm in Varr's house right now... We're about to go to EK na. Weeee! I'm so excited.

Anyhow... you'll have to wait for the pictures from Alex's birthday and the EK trip. Hayz. Nakakainis!

Oh well:
ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek! ek!
off to Enchanted Kingdom.... Weeeeeeee!

WAA! Sira pc ko!

0 reps.: